Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Παύλος Μάμαλος:«Ζω με το παραπληγικό επίδομα»!

O χάλκινος Παραολυμπιονίκης της Ελλάδας, Παύλος Μάμαλος παραχώρησε συνέντευξη στο contra.gr και περιέγραψε τη στιγμή της προσπάθειας του που του χάρισε το μετάλλιο, ενώ τόνισε πως ζει με το παραπληγικό επίδομα.

«Τα κιλά που σήκωσε ο πρώτος (241) τα έχω κάνει στις προπονήσεις. Την ώρα όμως της προσπάθειας σαν να μπήκε ένα άσπρο σύννεφο στο κεφάλι μου και δεν θυμάμαι τίποτα. Δεν έβλεπε ούτε τη μπάρα, χάθηκα. Ήταν σαν να σήκωνα ένα τόνο. Δεν πειράζει θα προσπαθήσω στο Ρίο» υπόσχεται ο Παύλος που ήταν ασημένιος στο Πεκίνο πριν από τέσσερα χρόνια.

Ο δρόμος για να φτάσει στο δεύτερο παραολυμπιακό μετάλλιο της καριέρας του ωστόσο μόνο εύκολος δεν ήταν. « Κάνουμε μόνοι μας και με τη βοήθεια του προέδρου μας ότι μπορούμε για να προετοιμαστούμε. Ο προπονητής μου ο Δημήτρης Ιωαννίδης βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και μου στέλνει το πρόγραμμα με φαξ για να προπονηθώ. Ζω με ένα παραπληγικό επίδομα και καταλαβαίνεται ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα».

Ο Παύλος επιστρέφοντας στην Αθήνα περιμένει κάτι που θα του επιτρέψει να συνεχίσει την προσπάθειά του για τη Βραζιλία. «Περιμένω να διοριστώ. Να έχω μια δουλίτσα για να ζήσω και να προπονούμαι όπως πρέπει. Το άθλημα το αγαπώ πολύ αλλά τα πράγματα γίνονται κάθε ημέρα και πιο δύσκολα».
Πηγή: contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου